vrijdag 30 maart 2012

mijn aller, aller kleinste hobby (1)

-->
Toen ik als outdoor instructrice in de Belgische Ardennen werkte moest ik met groepen ongemotiveerde schooljeugd mountainbiken. Stoempend kwam ik dan boven in de hoop dat een paar wel gemotiveerde opgeschoten jongens me er niet uit zouden fietsen. Toen mijn baas vroeg wat ik er van vond wilde ik niet onbeleefd zijn en zei ik dat mountainbiken mijn kleinste hobby was. Met andere woorden: ik vond het een k-bezigheid.
Een jaar later kocht ik een mountainbike. Geen idee waarom. Al snel bleek dat er niet zoveel te mountainbiken viel in het Grunnegse Ommeland. Vloekend reed ik door de provincie onder het mom van conditie training. Nu woon ik op de Sallandse heuvelrug, op een steenworp afstand van een mountainbike route van 30 km. Ik heb besloten mijn kleinste hobby nog één kans te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie, deze zal zsm op de site staan!
Met vriendelijke groet,
Buitenbok