maandag 23 april 2012

sporten met een motortje


Eerder schreef ik al over het stoempen, vloeken en afzien tijdens mijn aller kleinste hobby: mountainbiken. Hoe erg ik ook loop af te zien en me steeds afvraag of mountainbiken nou leuk is of niet, ik heb wel het idee dat ik aan sport doe. Het heeft dus zeker een doel: aan mijn conditie werken.
Ik zou iedere dag aan mijn conditie moeten werken en zoek dan ook bijna iedere dag naar de leukste variant van bewegen voor dat moment; hardlopen, wandelen, klimmen, zwemmen of fietsen. En ja, soms is de leukste variant erg passief: de Tour de France op tv.
Afzien op de fiets hoeft al lang niet meer, zelfs niet op een mountainbike. De turbo specialized is een mountainbike met elektrische motor. Deze fiets brengt je op mooie plekjes, over alle hobbels, en dat alles zonder moe te worden. Alleen het sturen en rechtop blijven zitten moet je zelf doen. Leuk, maar wel een soort passief sporten dus. Wie houdt wie nu voor de gek? “Het eindresultaat is een volledig geïntegreerd en fluisterstil systeem. De fietsers die je voorbij vliegt zullen nooit weten dat je hulp krijgt van een motor!”

http://turbo.specialized.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie, deze zal zsm op de site staan!
Met vriendelijke groet,
Buitenbok