dinsdag 8 mei 2012

expert binnen zitten


Ik hou van buiten maar ik ben gelukkig niet altijd buiten. Ik hou namelijk ook van de warmte van binnen. En wat is er dan mooier om binnen over buiten te schrijven?
Nadat ik meerdere seizoenen buiten heb gewerkt voor Expert in Actie werd ik gevraagde de nieuwe website te voorzien van teksten. Teksten die mensen kunnen overhalen, verleiden, inspireren tot iets buiten doen. Natuurlijk zei ik ja!
Dus op koude winterdagen, als de wind om het huis gierde en het buiten vroor, regende of nat sneeuwde, stookte ik de kachel op, nam de kat op schoot en klapte mijn laptop open.
En zowaar kwamen er teksten voorzien van de juiste foto’s en werden alle activiteiten van zomer en winter beschreven. Van heerlijk uitwaaien op het strand naar luxe bedrijfsweekeinden in de sneeuw in Oostenrijk.
Buiten of binnen, binnenstebuiten, als je je collega’s wilt activeren klik dan even op deze link:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie, deze zal zsm op de site staan!
Met vriendelijke groet,
Buitenbok